sv: sv: sv: sv: sv: Lange udfald (18-08-2007 10:12:44)
Jesper Ellegaard #4686, reg. ssj
Hej Tony
.."har i ikke en procedure for det? Det er da hamrende upraktisk at patche midt om dagen, og så uden at varsle det. Det er ikke mange steder man slipper afsted med det mere end een gang."...
Nu er der desværre ikke så mange "I" her. Der er sådan set kun mig til at passe "skidtet". Og proceduren er helt klar. Arbejde på serveren sker på tidspunkter, hvor det passer mig bedst, og samtidig forstyrre andre mindst. Og en hverdag midt på dagen er jo nok det tidspunkt hvor færrest personer har tid til deres hobby. For der er vel ikke nogen som bruger deres arbejdstid på at sidde og surfe privat, vel ?
Jeg er så så "heldig" at jeg er selvstændig og derfor godt kan bruge lidt af min arbejdstid på klubarbejde. Til gengæld må jeg så bruge min aften på at indhente noget af det arbejde, jeg ikke nåede da jeg lavede klubarbejde.
Med hensyn til hosting, så er det fornylig blevet besvaret i et andet indlæg (#49752) , men kort fortalt så står serveren hos mig, sidder på en TDC ProAccess-linie med udvidet serviceaftale.
Der har ofte været udfald på linien, men som beskrevet i andet indlæg, så er det oftest uden for min kontrol.
Mvh
Jesper, IT-udvalget.