sv: sv: sv: sv: Forsikring af 3. bil - what to do?! (24-08-2007 22:43:19)
Benno Søndberg Clausen #5329, reg. ssj
Hej Struntze m.fl.
Jamen vi har Alm. Brand, det virker helt ok bortset at der gik et helt et år! - med diverse forkerte policer med småfejl på Audien, fordi den ikke fandtes i deres system, men jeg fik fat i en navngiven medarbejder, hun gjorde et godt job, så nu er vi tilfredse og bliver naturligvis dér.
Jeg kan se TRYG nævnes og der kan jeg kun sige en ting: ALDRIG MERE TRYG!!! Efter at have været kunde i tryg i over 17 år uden én eneste skade, fik vi indbrud i huset herude og fik alt raseret og stjålet for små 100.000,-
Taksatoren fra TRYG var ualmindelig nedladende og mistroisk, faktisk stillede han på et tidspunkt spørgsmålstegn ved om indbruddet overhovedet var fundet sted, på trods af at to nabohuse også var raseret - og politiets hundepatrulje tilmed fangede to af de tre tyve på stedet. (hvilket vi selvfølgelig først fandt ud af da politiet kontaktede os senere). For taksatoren var det KUN et spørgsmål om at "handle" erstatningsbeløbet ned og hans opførsel glemmer jeg aldrig - en klovn som ham er den direkte årsag til at folk melder mere stjålet end hvad reelt er stjålet, hvis man skal være sikker på at få bare nogenlunde erstatning. Så ALDRIG mere Tryg, det er helt 100% sikkert.
Så det var en lille minusreklame for TRYG... så kan de lære det.