sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Sjofel behanling fra MECA´s side (10-10-2007 21:35:46)
Knud Torp Madsen #3283, reg. nvsj
Normalt er jeg rigtig meget imod denne form for partsindlæg vedr. et firmas gøren og laden, men efter at være blevet skældt ud for det underligste en del gange for klare fejl begået af bemeldte firma, har jeg også fået nok.
Alle kan begå fejl, herunder mig selv, men at mene at kunden er idiot fordi en fejlmærket kardan, som er 40 mm for lang, ikke kan monteres på vognen, er vel lige i overkanten. Ligeledes er det vanskeligt at montere caliperstempler og gummi der er 1/8" for store og små. Ligeledes er det vanskeligt at montere en del af en udstødning, der er f.eks. 1 3/4 " i et 2" system i øvrigt, osv. Alt sammen klare og oplagte fejl, som kunden ingen indflydelse har på.
Jeg gætter på, at jeg har købt for kr. 20.000+ inden for det sidste lille års tid, men det fortsætter ikke.
Ærgerligt, men der må være et eller andet galt internt i firmaet og hos deres leverandør.
Formentlig læser de gode og almindeligvis rare folk dette og kommer med en forklaring. I hvert fald er der noget at rette op på.
Jeg kommer kun med dette fordi jeg så at den gode Per var fremme med anprisning af firmaet på dette forum, og altså åbnede ballet så at sige.
mvh
Knud