sv: sv: sv: sv: Sjofel behanling fra MECA´s side (11-10-2007 13:28:29)
Kim Brännfält #7427, reg. nvsj
Hej alle - Også Søren fra Meca.
Det er altid ærgreligt, når noget går i fisk, uanset hvem der måtte være årsagen til at tingene mislykkes og det er dejligt at modtage konstruktiv information som giver mulighed for ikke at blive belastet med samme kedelige oplevelser andre allerede er blevet udsat for. Jeg er dog lidt ked af den ensidighed som diskusioner som denne kan tendere - "De er dumme - nej de er ikke - jo de er".
Det er mennesker vi har med at gøre, I begge ender af ledningen. Men måske har vi bare vænnet os til at alting skal virke for os. Hvergang. Nej, det kan ikke være tilfældet, vi kører jo Landrovere, så de fleste af os har vænnet os til at tingene bestemt ikke altid virker efter en snor og at tålmodighed ikke er en dyd, men en nødvendighed.
Jeg har godt nok ikke en længerevarende erfaring med Meca, alene nogle få leverancer, hvoraf den seneste er modtaget idag efter ordreafgivelse i går, et leveringsmønster der også har været gældende for de tidligere leverancer. Jeg har ikke benyttet nogle af de øvrige leverandører der nævnes, men mon ikke også disse har, har haft og vil få deres dage med forkerte valg af hvilket ben der skulle først ud af sengen. De, indtil videre få, gange jeg har været i kontakt med Meca, har vejledningen været kontant, og aldrig uvenlig og den bilyd, som en lidt forvirret ordreafgiver (læs: undertegnede) kan afstedkomme hos en travl service- eller lagermedarbejder, forsvinder ved en entydig oplysning om hvad der ønskes og til hvad.
Hvor jeg som sagt ikke har erfaring med de øvrige leverandører af Landroverdele og tillige kun kortvarig med Meca har jeg dog som sammenligningsgrundlag erfaring med leverandører af reservedele til andre mærker og ingen af disse har haft en service der lod indikere i priserne for det solgte eller tilbudte.
Jeg er isoleret set ganske tilfreds med den service og rådgivning Mecas repræsentanter har givet mig indtil nu og stillet op mod den jeg har modtaget fra repræsentanter for andre mærker er min tilfredshed med Mecas niveau langt over middel. Hvis det på et tidspunkt skulle vise sig, at Meca ikke kan opfylde mine specifikke behov, vil jeg forsøge disse opfyldt andet sted, men ikke fordi Meca ikke har forsøgt, men fordi alle ikke kan alting altid.
Vi er jo egentlig ret heldige, at vi ejer et køretøj, som har så mange udbydere af reservedele, at vi sjældent kommer i bekneb med at skaffe en given stump og dette endda til priser som for det meste er til at komme i nærheden og af og til nærmest latterligt lave.
mange hilsner
Kim i den rø og rå