sv: sv: sv: sv: sv: sv: Mediestrategi (13-11-2007 17:54:48)
Peter Hansen #4214, reg. ssj
Hej Bo.
Du skal ikke føle dig som en hallal-slagter ved et DF-møde, eller en paria, det fremgik jo tydeligt at Du bare beskrev modstanderens tankegang.
Når jeg gennem tiden har set den fremgang de store muskelsvulmende 4x4 biler har haft, med deres stadig større motorer og et drejningsmoment der kan bringe dem op af en lodret væg - hvis de kunne stå fast, tilsigtet truende i deres design, sorttonede paranoiavinduer osv. osv., så har jeg tit tænkt at det kun er et spørgsmål om tid før vi ser nogle tiltag i det offentlige rum, som også får betydning for gennemsnittet af DLRK's medlemmer der kører i en noget bedaget 4x4.
Hvad enten vi kan lide det eller ej, så er en stor 4x4 - selvom den er kortere end en Mondeo - en torn i øjet på mange miljøfolk. Når jeg ser en Hummer fylde mere end en parkeringsbås på Rådhuspladsen i Slagelse, så vækker det også negative følelser hos mig, for jeg ved den den er provokerende i manges øjne og jeg frygter det smitter af på min 88"er.
Da jeg læste om de svenske forhold, var min første tanke - det kommer også til Danmark, min næste tanke var - en seriebil er da i sikkerhed - det var den så ikke!.
Jeg tror ikke vi kan ændre holdningen så længe vores biler er så iøjnefaldende, vi må finde os i at dækkene bliver piftet, finde et andet sted at parkere eller købe en anden bil.
Med 88"er hilsen
Peter