Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: mangler hjælp til reperation (05-04-2008 15:31:34)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Hej Peter,

Nu har jeg ikke noget maveonde, men det kilder derimod i mine fingre - og derfor får du - og andre da mit besyv med også...

For mig at se handler denne "diskussion mere om opførsel end medlemsstatus - men denne står helt for egen regning!

Idet du jo har været medlem gennem flere år (7,5 vistnok jvf et DLRK-medlem) kan det så undre mig lidt - at du tilsyneladende har brugt vores forum UDEN at logge ind... Når man nu alligevel er medlem hvorfor så ikke bruge denne funktion, når den nu alligevel er der.. nå men det er nu engang dit private frie valg (og fred være dermed!!)

Du har været flittig til at svare andre på deres indlæg, og det synes jeg er fint - prøver selv det samme - til tider med variende resultat og respons :)

Men jeg synes personligt, at du farer lidt i flint og overreagerer fordi der spørges til din medlemsstatus... herregud Peter - var du et "kommende medlem" vil et sådant typisk svare: Nej men det bliver jeg snart - skal lige betale først... således indlemmes man omgående i flokken og kan få næsten al den hjælp man behøver... Din reaktion (citat: ha ha nej jeg har lige meldt mig ud :-) men hvis man ikke kan hjælpe hinanden uden man er medlem så er jeg glad for jeg har meldt mig ud)
gør, utvivlsomt at "flokken" vender på hælen og reagerer på samme abrubte facon - sådan er vi mennesker nu mentalt bygget?! (no offense meant!) - du lyder næsten stolt over ikke at være medlem længere - er dlrk blevet for fin/for forskellig/ for dyr / for meget mudder til dig eller hvad er der sket?! Hvis du mener at der skal ændres noget - er det da bedre at give lyd fra sig - and vende ryggen til og gå - således bliver ingen klogere!!

Jeg er selv tilhænger af " ingen arme /ingen kage princippet". Og mener desuden at HELE www.dlrk.dk skal og bør være forbeholdt medlemmer (altså medlemmet bruger klubbens login-funktion). Hvad enten det er teknisk hjælp eller køb/salg siden - så skal udenforstående IKKE have adgang/fordel af dette. Der er altså også lyssky personer derude, der snuser med....

DLRK har fået en del medlemmer gennem årene alene fordi de har kunnet se på forum hvad der sker, og få moralsk/teknisk støtte..... meget vel gode Herre - men det kunne DLRK også UDEN denne funktion - mange andre bilklubber giver ikke adgang til deres fora uden login -

Og hvad angår hjælp til andre bilister - jeg stoppede sidste år på Vestmotorvejen på Sjælland- en Disco 2 var gået begyndt at ryge fra motorrummet - A/C kompressoren var løbet tør for væske og kunne ikke slukkes på kontakten i kabinen... aha - ud med sikringen og videre kom manden uden problemer - og det var ikke fordi det var en LR - næh.. Jeg genkendte regimentsmærket i bagruden idet han var fra Livgarden...

Jeg er efterfølgende - desværre - holdt op med at "hjælpe andre strandede bilister idet danske forsikringsregler gør mig til "skadevolder" hvis der sker noget med den nødstedtes køretøj under assistancen. Tåbelig regel, men desværre sand!!

Men jeg håber, at du får løst dine bilkvaler - med eller uden hjælp.

Med gode miner herfra!

Thorstein #7334
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "olietryk"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.