Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: Veteran Series III (08-04-2008 21:20:55)
Jan Kjerbye
Jaeh.. Syncroen er sku byttet væk.. der var alt for meget bøvl med den vogn til at jeg kunne ha den som daily driver.. Jeg har fundet en 2wd dobbeltkabine istedet og den holder jeg kørende mens jeg renoverer en tredie.. ak ja.. NÅ.. ikke mere VW i dette fora.

Veteran landrover projektet spøger stadig... jeg er ved at læse op på hvordan man kan montere sneplov og håber man kan finde noget monterings grej til en harve og måske en lift/kran lavet med et spil og et snekkehjul på en vinkel eller lign. Den skal kunne bruges til noget.. ellers har den ikke nogen berettigelse her på gården, men med min husmandsøkonomi skal det til gengæld være en betalelig affære. De tråde der omtaler sneplove her på forummet er vist så gamle at leverandørerne har lukket deres hjemmesider eller ikke findes længere.. man kan jo håbe at finde en brugt...

Til den bekymrede motorhistoriske mand lidt længere oppe i tråden kan jeg berolige med at den vil blive bevaret og brugt HELT i Maurice Wilks ånd.

Jeg går mere efter at finde den helt rigtige vogn (gerne med PTO og evt. andet grej) end jeg skal bruge en her og nu...

Håber der dukker noget op..

Til alle de gode svar her i tråden indtil videre... mange tak..

mvh

Jan
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "truckcap"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.