sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Nyt Land Rover forum (21-05-2008 11:58:38)
Eddie 3693
Hej igen Jens
Jeg har ikke nogen steder udtalt at Jens O, indlæg var kritik eller at jeg mener at det er kritik af DLRK.
Der hvor jeg skriver om kritik, er en generel holdning til tingene og det vil jeg gerne have lov at mene.
Og det er muligt at Jens O har 'ydet' ved at bruge en masse timer på sit forum, jo ok - men hvis han nu havde brugt de samme timer i relation til DLRK og forsøgt at eksempelvis ændre udsenende af DLRK's forum havde det så ikke været bedre for fællesskabet - hvis det er det Jens O gerne vil være en del af? Det er vel ikke nogen hemmelighed at IT-udvalget i årevis har bedt om frivillige til at hjælpe.
Det der måske er mere kendetegnet for forummet er, at hvis man har en anden holdning så er man straks en brokkerøv, snævertsynet, rejekælling eller noget helt fjerde. Og folks reaktion er 'så melder jeg mig bare ud'. Kom ind i kampen og vær med til at ændre tingenes tilstand.
Som Benny skriver (her er jeg enig) så ændres tingende altså ikke ved at et par personer kaster med mudder på forum. Det foregår altså ude i regionerne eller til landsråd.
Eddie - åbensindet brokkerøv