Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Nyt Land Rover forum (21-05-2008 11:58:38)
Eddie 3693
Hej igen Jens

Jeg har ikke nogen steder udtalt at Jens O, indlæg var kritik eller at jeg mener at det er kritik af DLRK.

Der hvor jeg skriver om kritik, er en generel holdning til tingene og det vil jeg gerne have lov at mene.

Og det er muligt at Jens O har 'ydet' ved at bruge en masse timer på sit forum, jo ok - men hvis han nu havde brugt de samme timer i relation til DLRK og forsøgt at eksempelvis ændre udsenende af DLRK's forum havde det så ikke været bedre for fællesskabet - hvis det er det Jens O gerne vil være en del af? Det er vel ikke nogen hemmelighed at IT-udvalget i årevis har bedt om frivillige til at hjælpe.

Det der måske er mere kendetegnet for forummet er, at hvis man har en anden holdning så er man straks en brokkerøv, snævertsynet, rejekælling eller noget helt fjerde. Og folks reaktion er 'så melder jeg mig bare ud'. Kom ind i kampen og vær med til at ændre tingenes tilstand.

Som Benny skriver (her er jeg enig) så ændres tingende altså ikke ved at et par personer kaster med mudder på forum. Det foregår altså ude i regionerne eller til landsråd.


Eddie - åbensindet brokkerøv
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "styrekugle"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.