Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Nyt Land Rover forum (21-05-2008 12:54:07)
Jens B. Pedersen #6387, reg. fyn
Hej Eddie
Jeg bliver vist nødt til at læse indlæggene igen, for jeg har åbenbart fejlfortolket det du skriver.
Selvfølge skal du have lov at mene havd du mener.

Jeg ser nu stadig Jens O's oplæg som netop et oplæg. "Se - tingene kan gøres anderledes"

Og jeg synes faktisk at forum bør høres INDEN man kaster sig ud i at lave ændringer. Frivillige eller ej. Det har noget at gøre med at dem der laver et stykke konstruktivt arbejde for foreningen, måske også skulle lytte en smule til brugernes ønsker.

Men jeg har set nogle få positive kommentarer fra medlemmer der gerne så tilsvarende funktioner her i dette forum.

Der er vist ikke en eneste der siger det modsatte: "Glem det, vores forum er godt nok som det er"

Der er et overvejende flertal, der kører Jantelov og nedgørende bemærkninger ind i denne tråd.
Det sidste finder jeg ikke særlig konstruktivt.

Som en kommentar til at det er ude i det virkelige liv, at vi får snakket sammen m.m., så mener jeg, at vores forum er det eneste sted, hvor vi kommer bredt ud til alle medlemmer.

Hvis tiltag som dette skal diskuteres/bearbejdes lokalt ude i de enkelte regioner/mudderhuller (altså ... der hvor vi nu mødes) så ville der aldrig ske noget.

Det er her på forummet, at vi alle kan tilkendegive hvad vi finder godt og skidt ved DLRK.

Jeg har en helt anden positiv oplevelse af administratoren på singleplus.dk. Han sætter en tråd op med nye ideer og planer for sin hjemmeside og så kan vi, som brugere, komme med vores holdninger og måske helt andre ideer. Det der er mest interesse for, parret med det han selv brænder for at lave, giver os så nogle nye funktioner ... når han får tid til at lave dem.

Denne positive samarbejdsform imellem administratorer og brugere, oplever jeg ikke så meget i dette forum.
Jo - fra administratoren når han har tid at blande sig i debatten, men ikke meget fra brugerne.

Og det bliver vist min sidste kommentar i denne tråd ;)

Med Landrover hilsen
Jens B. Pedersen
Safari 109" S2a Carawagon 6cyl
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "benzintank"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.