sv: Billig brændstof ! (31-05-2008 14:41:04)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Nu holder jeg jo selv rigtig meget af - IKKE at betale "for meget" for mit brændstof....
Og Shell ejer ganske rigtigt Metax
Ligesom Statoil ejer 123... og Jet.... etc.
Men jeg tillader mig alligevel at spørge om denne "proces" nu også vil have nogen reel indflydelse på brændstofpriser.. det vi ikke køber idag bliver vi jo nødt til at købe en anden dag.. OG fordi en udbyder går glip af en handel giver jo andre mulighed for "at få handlen" - hvorfor jeg gætter på at disse vil "holde priserne" - herre gud venner.. vi er sgu kun 5,5 millioner mennesker i DK - og ikke alle har bil.....
Den ideologisk tanke om billigt brændstof støtter jeg helt klart, men vi skal passe på hvordan man "sælger budskabet" - måske også med tanke på at vi netop i DLRK har en "klubaftale med Statoil - som jeg rent faktisk har bidraget med - dette siger jeg ikke for, at høste roser, men ganske som andre firmaer "støtter" DLRK direkte eller indirekte er der også her tale om et vist tilhørsforhold, således kan ukritisk negativ omtale føre til at en aftale i værste fald bortfalder...
det er bare en tanke....
Thorstein #7334
der lige skulle have en pause fra den dejlige sommersol - og som ikke har økonomiske interesser i noget olieselskab