sv: sv: sv: Pas på derude! (19-06-2008 07:32:27)
Eddie 3693
Hej Ib
Jeg ved ikke om det er øretævernes holdplads du holder på. Men det er altid farligt at generaliserere.
I øvrigt er jeg enig i mange af dine betragtninger.
Desværre er det vel sådan at jagten på at opgaverne ikke kan blive svære nok - sker det jo nok at arrangøren ikke får tænkt sig om. Har netop været i polen og her var bla. en opgave hvor opkørelsen - nej det var ikke en opkørelse - det var et løft af bilen på ca. 10 meter, med ja jeg tør næste ikke gætte. Men det var væsentlig over 45 grader. Det var selvsagt ikke noget jeg havde behov for at afprøve.
Men det må også være op til den enkelte at være kritisk, og selv tage ansvar. Jeg syntes også det er stærkt at se en deltager stå bag ved en bil der hænger i en strob på en 45 graders hældning - det er overordentlig modig - nej dumt.
Uanset uheldets karrakter, giver det altid en dårlig stemning (trykket) bagefter. Og ja vi har vel heldigvis været forskånet for det i DLRK regi i mange år.
Og ja mange ser nok plasma tov som det nye vidunder, med de forbehold der her skal tages for brug af sådan et reb.
hilsen
Eddie