sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Freelander spørgsmål. (25-07-2008 09:26:32)
Ib 0219
Hej Jesper
Det er da ikke så svært - Land Rover, helt på linie med andre masseproducerende firmaer, retter på tingene hvis der viser sig fejl eller er mistanke om at fejl kan opstå, også selvom der er tale om fejl på et mindre antal produkter.
Det er vel ikke forbudt at ændre/forbedre produkterne løbende?
En servicebulletin er en vejledning i hvordan en fejl kan/skal udbedres, hvad der skal kontrolleres og hvad man skal være opmærksom på i arbejdsprocessen. En servicebulletin har ikke noget med en tilbagekaldelse at gøre og har heller ikke noget med evt. garanti at gøre, det er information/arbejdsbeskrivelse til værksteder.
Den bulletin du omtaler indeholder vejledning i hvordan/hvad man skal kontrollere hvis motoren har været overophedet - UANSET årsag
Selvfølgelig kan jeg ikke offentliggøre den, da jeg kender reglerne for brug og misbrug af det materiale du refererer til (omfattet af copy-right), og som du har fået kendskab til enten via dit arbejde eller fordi du har set materialet, der hvor du får din bil repareret.
mvh
Ib 0219