Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: Tegninger til rustfri tank (27-08-2008 17:54:10)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Hej Knud,

Manner du har vist fået vitaminer idag... eller våde tæer??!!

Nå men spøg til side - jeg er helt enig med dig i tanken om, at gammelt lort sorry;) ups en smiley... godt må køre rundt men eget hjemmegjort kram måske ikke må... men vi lever jo nu engang i Forbuds-Danmark med 5 nye love om dagen hvorfor jeg netop godt kunne tro at der var noget om godkendelse af den slags grej.

fejl 40... niks,,, det kender branchen ikke noget til - nej - for den skal åbne øjnene førend den kan se noget... (og dette er ikke møntet på nogle specielt, men faktum må jo være, at de værksteder, der netop leverer dårligt/mangelfuldt/ikke færdiggjort arbejde enten er sløsede, dovne, ligeglade eller bevidst springer over - for således at kunne "nå mere" og derved få flere kunder/fakturaer igennem hver dag - tilbage står kunder og hiver de sidste grå hår ud af hovedet i bar desperation over høje priser og dårligt arbejde... hvad fanden blev der af den gamle moral (nåh jo.. den gik på pension for år tilbage.... (ja jeg har også spist vitaminer idag i form af sund kost - humoren er stadig syg!)

Og i øvrigt er jeg generelt komplet ligeglad med værkstedsarbejde idet jeg selv laver vores 2 - snart 3 biler.... og ja Knud det bliver den jeg sendte til dig. (tystys!!) De få ting jeg eventuelt ikke selv kan lave ryger på autoriserede værksteder, hvor jeg kender kvaliteten... men hov det er jo slet ikke det denne her tråd handler om.........

Thorstein #7334
der lige har nydt 2,5 uge med 98 oktan til 9,75 kr... - har kørt helt op til 10 km/l på motorvej
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "plejlstang"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.