Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Indlægbesvarelses-upload med egen fræk vilje! (25-09-2008 20:50:29)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl
Nuvel - det var da et svar - og en ditto konlusion.

Meen - måske det kunne forholde sig således, at mange nok havde haft lyst til at deltage, men af en eller anden årsag ikke kunne deltage eller måske frygtede at deres indspark oogså bare ville blive syltet, som de i forbindelse med invitationen kunne være vidne til i kraft af Jespers svar på mit indlæg til ham i den samme tråd?
Se indlæg:http://www.dlrk.dk/s/r.asp?w=103&indslagid=66415#66415

En hovsa-invitation på falderebet inden arrangementets afholdelse i den anden ende af landet, til en så vigtig ting som rådslagning om dlrk´s fremtid, hvor flertallet af medlemmernes ønsker og behov skulle tilgodeses, giver jeg personligt ikke meget for.

Jeg skulle måske have tilsidesat mit arbejde, pakket bilen og været mødt op - for måske eller ikke - atter at få syltet (Jespers eget udtryk) mine forslag og ideer, som det skete med min gruppes præsentationsforslag af et nyt og innovativt dlrk.dk anno 2008
(se: www.kunstner-online.dk/index.asp)
-- nææh tak - ikke igen.

Jeg undres stadig over at man som "IT-ansvarlig" enerådigt kan feje et frit og gratis tilbud ud med storskraldet, uden så meget som at indvie HB eller andre klubmedlemmer i projektet (hvilket jeg naturligvis troede at ville ske) og sidenhen lade mig og min gruppe være kold - for endelig og omsider efter en undrende forespørgsel, at få at vide at man "syltede" sagen.

Ret beset har dlrk.dk, som det ser ud p.t. mange mangler og er fyldt med dobbeltkonfekt i form af gentagne link til det samme flere steder på "forsiden". "Forsiden" i gåseøjne, fordi den mest af alt ligner en intern underside, som vores netbrugerundersøgelser enstemmigt gav "tommeltotten nedad". Den er for uinteressant og konform for evt. ny interesserede ude i verden - omend den da indeholder alle tænkelige linksmuligheder. Så mange endda, så man skulle tro at layoutet var inspireret af nogle asiatiske hjemmesider om PC-dele.

Jeg kan ikke fordrage, når nogen sætter sig enerådigt i en førerposition og ad den vej aktivt hindrer andres nytænkning og inspirationsiver i at bære frugt.

Klubben består immervæk af over 2000 medlemmer, som alle har noget at byde ind med - hver på deres måde og på hver deres rådefelt.

Så når du skriver noget med promilleantal som målestoksforhold for folks iver efter at bidrage med nyt i dlrk.dk henseende, kan jeg kun fortvivle over din ressonation og ihukomme mange års utallige fine indlæg fra medlemmernes side, som i en del tilfælde ikke er blevet effektueret siden hen - tiet ihjel?

Til de, der ønsker indsigt i gruppens syltede projekts indhold og idegrundlag er der i den forbindelse med lanceringen af projektet udfærdiget en objektiv rapport:
www.kunstner-online.dk/pdf/DLRK_rapport.pdf

Men alt dette er ikke grundlaget for oprettelsen af dette indlæg fra start af - det er nu blevet drejet i den retning - hvilket måske slet ikke er så ringe endda. For hvem kan lide løse tråde og en hjemmeside der er "old-shool" på nogle ret markante felter (herunder klubbutikkens omstændige købsprocedure med noget der også ligner det rene copy/paste helvede for at få lov til at købe lidt til bilen, eller Veteranafdelingens hjemmeside-selvmord for åbenbart allerede længe siden - der opdateres slet ikke på denne)?

En seriøs klub bør kunne præsentere en seriøs brugergrænseflade - også for de uindviede men nysgerrige væsener ude i verden.

Meen igen - dette er en grafikers synspunkt og den går sjældent hånd i hånd med kodenørders ide om hvad der er hot eller snot.

SIIIhilsen Stefan (som nu vil forsøge at uploade denne skrivelse);-)
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "kardankryds"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.