Land Rover Forum

Svar på indlægget:

17.6 km/l Land Rover Freelander TD4_e Stop/Start (06-10-2008 17:37:26)
Peter Bromley #3436, reg. bhm
Hermed en ikke alt for god google oversættelse

Land Rover på Paris Motor Show 2008

By Ged Maxwell Ved GED Maxwell

06 Oktober 2008 09:57 06 okt 2008 09:57

Land Rover unveiled its most fuel-efficient car ever at the French motor show: the new Freelander TD4_e Stop/Start. Land Rover præsenteret sin mest brændstofeffektive bil nogensinde på det franske Motor Show: den nye Freelander TD4_e Stop / Start. No prizes for guessing it's a diesel 4x4, whose economy is improved by 3.8mpg and CO2 falls by 8 percent. Ingen præmier for at gætte det er en diesel 4x4, hvis økonomi er forbedret ved 3.8mpg og CO2 falder med 8 pct.

Tell me more about the Freelander TD4_e Stop/Start Fortæl mig mere om Freelander TD4_e Stop / Start

Land Rover has been harping on about its new green technologies for quite a while – so it's a relief finally to see a production car (rather than the far-fetched concepts we've become used to) bristling with eco kit applied. Land Rover har været harping på omkring sit nye grønne teknologier for en hel del tid - så det er en lettelse endelig at se en produktion bil (i stedet for langt ude begreber vi har vænnet sig til) fyldt med øko-kit anvendes. They all fall under the grammatically dodgy e_Terrain Technologies badge. De er alle omfattet af den grammatisk dodgy e_Terrain Technologies badge.

The TD4_e cuts the engine at traffic lights and Land Rover claims it's enough to boost economy from the outgoing diesel's 37.7mpg to a useful 41.3mpg. Den TD4_e nedskæringer motoren ved trafiklys og Land Rover hævder, at det er nok til at sætte skub i økonomien fra den afgående diesel's 37.7mpg til et nyttigt 41.3mpg. Those all-important CO2 emissions fall from 194g/km to 179g/km. Disse er vigtige for alle CO2-emissioner falde fra 194g/km til 179g/km. It's not just stop-start: there are more efficient tyres, remapped engine management and a gearshift indicator, as well as a beefed-up starter motor and other ancillaries to cope with the more frequent start-ups. Det er ikke bare stop-start: der er mere effektive dæk, remapped motor forvaltning og et gearskift indikator samt en beefed-up startmotor og andet tilbehør til at klare de mere hyppige start-ups.

And the best news? Og de bedste nyheder? The kit will be standard-fit on diesel Freelanders (the bulk of Freelander sales, funnily enough). Sættet vil være standard-fit på diesel Freelanders (hovedparten af Freelander salg, funnily nok). Phil Popham, Land Rover's managing director, said: 'From mid-2009, the Stop/Start feature will be included as standard on all Freelander 2 TD4 manual models, with no associated increase in list prices.' Phil Popham, Land Rover's administrerende direktør, sagde: "Fra midten af 2009, Stop / Start funktionen vil blive inkluderet som standard på alle Freelander 2 TD4 manuel modeller, som ikke er tilknyttet nogen stigning i listen priser '. Bravo.

What else is new on the Land Rover stand? Hvad der ellers er nyt om Land Rover stå?

Not much else really. Ikke meget andet i virkeligheden. Just the usual Land Rover stand they seem to unpack at every motor show around the world: cool woods and metals, and a rather soothing waterfall. Bare de sædvanlige Land Rover står de synes at unpack på alle motordrevne vise hele verden: cool skov og metaller, og en temmelig lindrende vandfaldet. Very Scandinavian... Meget skandinaviske ...

CAR’s verdict: Land Rover at the Paris motor show CAR's dom: Land Rover på Paris Motor Show

Great to see a proper green production Land Rover – we've been waiting a while. Dejligt at se en egentlig grøn produktion Land Rover - vi har nu ventet et stykke tid. But they'll need more than just a single Freelander derivative to save the 4x4 maker's long-term prospects. Men de har brug for mere end blot en enkelt Freelander afledte at gemme 4x4 Maker's langsigtede perspektiver.
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "dieselpumpe"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.