Hej Steen.
Det er meget fint med henvisning til denne dom, som helt sikkert er en hjælp til afklaring/afgrænsning af en efterhånden temmelig gammel problemstilling.
Men vær opmærksom på, at dommen ikke må bruges som en generel blåstempling af brugen af dybe links i enhver henseende. I den forstand er dommen ikke generel men konkret i forhold til den præcise problemstilling i dette tilfælde, nemlig links og gengivelse til ejendomsmægleres SALGS-annoncer.
Dybe links kan bestemt også efter denne dom være problematiske i andre sammenhænge.
Tager man bare eksemplet fra tråden herunder med et dybt link til Erhvervs-Bladet,
http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081015/news06/81014129/, så vil dette efter min bedste overbevisning være helt i orden, fordi pågældende artikel her præsenterer sig loyalt, som den er ønsket præsenteret.
Men havde man nu (alene) linket endnu dybere til samme artikel, f.eks. med linket
http://www.erhvervsbladet.dk/article/20081015/news06/81014129/&template=print, der alene er ment som en mere velegnet printmulighed til de, der i forvejen har set artiklen via førstnævnte link, så vil du kunne se, at her er præsentationen ikke længere loyal, både fordi Erhvervs-Bladets sædvanlige top og rammer ikke længere er med, og også (ikke mindst) fordi, sponsorer og andet glimmer heller ikke længere er der.
Et link som sidstnævnte vil således efter min bedste overbevisning ikke være i orden (hvad jeg dog håber at blive tilgivet, fordi det er bragt i bedste mening).
Mvh Søren R.
90" 50th V8
Aygo 1,0 MMT
6+20=9