Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: TRIAL- og andre regler (28-10-2008 01:06:19)
Hartley Nielsen #2128, reg. mjyl
Hej Jørgen
Nu kan alle regler jo fortolkes og vendes og drejes, det der er vigtigt, er vel egentlig at holde sig for øje hvilke intentioner, der ligger bag de regler der er lavet i klubben.
Jeg ved at du er gammel i gårde og selv har været med til at forvalte bla. trialreglerne som de er i dag.
Jeg mener at hvis man vil have ændringer i reglerne, så bør man tage en åben debat, og foreslå de ændringer der specificerer det man ønsker at ændre.
Sidste eksempel på læsen nye tiltag ind i trialreglerne, så vi til dette års Landsstævne/arrangement, hvor der pludselig dukkede sikkerhedskrav om styrtbøjle i softtopbiler op i trialreglerne.
I England tager man konsekvensen og diskuterer de ændringer man ønsker og indføjer dem så i reglerne.
Feks.deltog jeg i år i RTV Trial (trial for gadebiler)i min 109" STW, der som du ved, er udstyret med både større motor og parabolske fjedre, spacere og sågar spærredif.
Jeg fik besked på at tage sikringen ud af airlockeren, der blev skrevet i vehicle pass at spærret var slået fra, og jeg blev ønsket alt godt .
Nu kunne man sige at jeg havde satset ved at stille op med disse ændringer, men jeg havde forud læst reglerne sendt til mig på email kort efter min tilmelding.
Så jeg vidste at ALRc havde sanktioneret disse regler.
Dansk Land Rover Klub er medlem af ALRC, og vi blev med vedtagelsen af de trialregler vi har nu, enige om at tilnærme os ALRC reglerne i videst muligt omfang.
Vil man andet er det vel noget der bør dukke op som et forslag til det kommende Landsråd.
Det forhindrer dog efter min menig ikke, at man sonderer terrænet gennem dette udmærkede forum først.
Debat er sundt.
Venlig hilsen
Hartley
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "bladfjeder"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.