sv: Støjdæmpende måttesystam (29-01-2003 17:02:37)
Mai & Stefan Wandel #6008, reg. øjy
Hej Petter!
En serie III - ja, i sandhed et virkeligt godt valg.
Nu ved jeg ikke hvor luxuspræget din sIIIér skal være, men jeg har simpelthen gjort det i min, at jeg først har monteret/pålistret selvklæbende ressonnansdæmpning(købt hos Cardic -4 plader i en pakning -der skal ca bruges 6 plader) op ad de lodrette sider på torpedoen og i fodbrøndene derefter har jeg skåret noget tæpperest til og monteret ovenpå med velkrotape der har klister på bagsiden (letter rengøringen/vask efter en tur i plutten) og kun tæppestykker på dørken(uden velcro).
Iøvrigt monterede jeg det ad flere omgange efterhånden som jeg fik målt ud og kan i denne forbindelse lige nævne, at den største forskel i larmreduktionen opnåede jeg mærkværdigvis da jeg lagde tæpper på dørken og ikke som jeg forventede op ad torpedoen !!!
Bortset fra Cardics ressonnansdæmpning så blev det for mig en billig og velfungerende løsning (det sparede kan jeg så bruge på andet udstyr-ikk´).
Skulle du have brug for målene til de forskellige stykker så mail eller ring til mig derom (jeg står i medlemslisten #6008)-jeg har iøvrigt 2 af Cardics plader tilovers hvis du er interesseret