sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Andet logo? - ikke tale om! (09-01-2009 13:16:11)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Og her gik jeg rundt og bildte mig selv ind, at alt var fryd og gammen....
Sig mig, er der nogen der lider af for meget tid eller hvad? Vores klublogo er FEDT!!! Al denne polemik på grund af, et logo, der måske ligner et andet logo, hvis indehaver tilfældigvis var et korps i Afrika for en menneskealder siden...
Hva' så nu? Skal RED CROSS så også være kede nu fordi deres flag minder om korset fra det tyske flyvevåben.... Helt Ærligt.... Alt i denne verden har en fortid. Vi i Norden med vores vikinger var vist heller ikke "Guds bedste børn".
Skulle man endelig sige noget om al denne "tysker-snak" - så er jeg ked af, at man stadig har berøringsangst overfor krigene - i Tyskland er man gået så langt, at man har forbudt at afbillede et Hagekors og andre symboler - alt skal overdækkes med røde mærker... - som reaktion/modspil på diverse afsporede neofacistiske grupper - og NEJ!, jeg sympatiserer ikke!, men bryder mig bare ikke om denne censur - historien forsvinder/ændres ikke fordi vi ikke vil se på den - Tavshed gør ondt værre på sigt!
Og nu vil jeg finde noget billig benzin! (positivt resultat af en opblæst finanskrise!)
God Weekend
Thorstein #7334
Fedt at se Land Rover'e i Dakar 2009!
RIP Pascal Thierry