Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: kommentar til roadpricing (04-03-2009 12:31:48)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl
Du har så evigt ret i det du skriver - sørgeligt nok :-)

Men at det er kommet så langt kan vi jo blot tilskrive den evindelige flok naive, måbende og blinde får, der forefindes i ethvert samfund. derfor er det også nødvendigt at vi som individer ikke lader os besnakke med " flotte blårtaler" og ad den vej giver los på vores ellers så grundlovsfæstede værdier.

hvis jeg må drage en parallel: Hitlertyskland i slutningen af 30´erne -- selv mange jøder mente ikke at have noget at frygte før det var for sent. De var jo også blot lovlydige borgere og havde derfor ej heller noget at skjule. Husk det!

"indrette sig efter flertallet" - skriver du. Ja det gjorde de jo også i ovenstående eksempel. Tak for kaffe.

Nu kender jeg min historie ret så godt, da det er en af mine interesser - så set i lyset af fortiden, så ved jeg at historien kedelige sider vil gentage sig. Det er blot et spørgsmål om hvornår og af hvem.

Forskelsbehandlingen af befolkningsgrupper og uretfærdigheden/absurditeten i det givne lovforslag omkring vores bilers fremtid er blot et småsten på den vej - vil jeg påstå.

Hilsen
Stefan
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "toppakning"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.