Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: efterlysning (19-03-2009 20:03:58)
Stefan Wandel #6008, reg. øjyl
ja - det er jeg godt bekendt med - mit skrift går blot på at der ikke skal cencureres medmindre der er en gyldig årsag dertil.
Efter bedste overbevisning er der ikke foregået noget i denne tråd, som berettiger nogen til at begynde at ville skjule indholdet for nogen - hverken som rød eller orange tråd.
Hvis vi (den, der teknisk har mulighed herfor) begynder på at cencurere blot fordi vi hver især ikke bryder os om en linies afslørende indhold (der i øvrigt ikke bryder vedtægterne),så vil jeg karakterisere en sådan handling som værende decideret misbrug at mulighed og så falder al grundlag for at drive et forum til jorden.

Derfor må et sådant drastisk indgreb (som en sådan cencur vil være) på et i øvrigt offentligt tilgængeligt forum kunne begrundes til mindste enhed og kunne forsvares.

Det er jo heller ikke tilladt for nogen at rette eller slette dele af et indlægs indhold uden at skribenten (ophavsmanden til dokumentet) er blevet adviseret først derom og at denne i øvrigt har accepteret en sådan rettelse. Foretages en sådan rettlese/korrektur vil den pågældende skribent, hvis navn fremgår af indlægget, kunne stilles til ansvar for rettelsens ordlyd såfremt indholdet på et senere tidspunkt (måske år efter) atter bliver bragt på dagsordenen elelr genoplivet i relation til et nyt indlæg, der henviser til det gamles indhold. Jeg har et eksempel at henvise til på en sådan foretaget rettelse i aet af mig indsat indlæg for noget tid siden, uden at jeg er blevet gjort opmærksom på denne forinden - så jeg ved at det er blevet gjort før og det er ikke god skik vil jeg påstå.
De bedste larohilsener
Stefan
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "krumtap"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.