sv: sv: sv: sv: Finderup, Påsken 2003. (02-03-2003 02:18:00)
Regionsleder, Region Østjylland
Om Pouls svar er irellevant eller ej har intet med min kommentar at gøre!
Min kommentar skal forstås sådan, at det er kun den ansvarlige arrangementsledelse der kan offentliggøre/meddele faktuel information om specifikke arrangementer!
Indlæg fra folk udenfor denne kreds (der i dette tilfælde p.t. kun består af undertegnede), skaber turbolens og er en sikker vej til rygtedannelse i klubben. Rygter der måske også høres af forsvaret!
Såfremt I mener, at I skal kommentere om Finderup, så hold jer til at beskrive egne holdninger og meninger som f.eks. "jeg er ked af at Finderup ikke er åben i påsken. Jeg håber jeg kan komme dertil en anden gang" (vel vidende at dette forum ikke er et chat forum...)
Lad være med - i fuld offentlighed - at fortolke og/eller drage konklusioner på den information I har fået indtil nu om Finderup - specielt uden at have fået den bekræftet...
Acceptér i stedet at det tidligere er blevet meddelt, at der bliver offentliggjort noget i oASEN, så snart den faktuelle information foreligger.
At vi har valgt at bruge "opslagstavlen" uden at have denne information, skyldes ganske simpelt, at vi forsøger at vise hensyn over for de personer der måtte have alternative planer, måske skulle have kørt langt, måske skulle have booket overnatning/lejet campingvogn m.m.
Jørgen Metzdorff
Regionsleder, Region Østjylland