Hej Stephan,
Hvis der ikke er slør, kan du glæde dig over at dine lejer nok ikke er slidt ned. Derfor kan det godt være nødvendigt at justere shims alligevel, for at opnå den rette drejnings-træghed (der skal som sagt være noget træghed).
Og når du har skiftet styredele, tror jeg også du behøver at stille sporingen. Det gøres på "track-rod" - løsn de to klemmer og drej trackrod´en så den bliver længere/kortere. Det er i teorien; ofte er den så rusten i gevindstykket, at det er nemmere at justere på selve styrekuglerne (skrue ud/ind). Ulempen er, at du må hive kugleledene op af hullerne, når du justerer. Du kan måle sporing på indersiden af dine fælge, jeg synes den nemmeste "u-lands metode" er at spænde en snor rundt om alle fire hjul, og så justere til snoren ligger rigtigt an. På min RR skal der være 1-2 mm. toe-out.
Kom rystelserne først EFTER du skiftede styredele, kan sporingen vel have en del af grunden.
Som Knud skriver, er der mange fejlmuligheder (selvom du har udryddet en del af dem).
En illustreret "wheel wobble" oversigt er her:
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Wheel_wobble_cure.htm wobble-hilsner
Bo