sv: sv: sv: sv: Billeder på hjemmesiden (09-03-2003 21:04:52)
Stefan Wandel
Hej
Ja det kunne være lækkert med lidt flere billeder på DLRK´s hjemmeside - endda i en bedre opløsning end den nuværende ordning.
men--
forslaget om at billederne i så tilfælde kunne bruges til at finde bilmodelfrænder som man kunne ringe til - vil jeg nok lige tage forbehold overfor.
Jeg har personligt været inde på et lignende forslag i min region - en telefonkæde - og fik i den forbindelse omhyggeligt forklaret at det ingenlunde var smart, da den ville kunne misbruges af "moralsk fordærvede" individer - og det kunne jeg godt se fornuften i. Ligeledes kunne dit ellers positive og venligtsindede forslag være årsag at nogle ville kime frænder ned på alle tidspunkter af døgnet. Derfor mener jeg at hvis man har et spørgsmål vedrørende sin bils velbefindende - så skriv det i dette forum - som du jo kan se er der masser af ildsjæle der står på pinde for at hjælpe.
--og endeligt, jeg stiller gerne op med hjælp hvis en og anden skulle have behov herfor og jeg har den nødvendige viden desangående - for det er dejligt at kunne dele sine erfaringer med andre - ligeledes kan man jo selv blive klogere hele tiden.
Serie III hilsen Stefan - Skanderborg