sv: sv: sv: sv: sv: sv: Samarbejde med Land Rover Danmark #6 (10-03-2003 22:17:39)
Ib Krause-Kjær
Jeg synes faktisk flere af de hidtidige indlæg, besvarer spørgsmålet med al mulig tydelighed.
Medlemmerne i DL-RK profiler LR - en LR i fuld ornat med bullbar, tagbagebærer og alskens udstyr bliver der lagt mærke til - og hvad er en profilering af LR værd?
Nogle af medlemmerne i DL-RK skal på et tidspunkt have ny bil - skal det være en LR igen, eller skal vi tage en japaner?
Det er nok ikke lige til at måle, hvad importøren direkte får ud af at støtte DL-RK. Men vi kan jo spørge importøren, hvorfor "han" gør det - for "han" gør det vel ikke uden at få noget ud af det, vel?
I øvrigt synes jeg, at det er fint at LRD allerede støtter DL-RK, som det er nævnt i de tidligere indlæg - og det er også i et større omfang, end jeg før havde kendskab til.
Jeg savner egentlig ikke yderligere økonomisk støtte, men snarere, som jeg tidligere var inde på, råd og vejledning, teknisk support o.lign. åbenhed mv. - jeg tror faktisk, at LRD kunne få givtige tilbagemeldinger om funktionsfejl, ideer til ændringer mv. som en sidegevinst fra kompetente brugere af produktet - og så er del vel tale om et decideret samarbejde?
Og sluttelig - det er meget relevant at stille spørgsmålet: "Hvad får importøren ud af det?" - jeg kender faktisk forhandlere der ikke har solgt en eneste ny LR i 2003! Men om det er grundet omfanget af støtten til DL-RK, må stå hen i det uvisse...
/Ib - 3662 - Odder