Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: "Verners mark" lukket af Faxe kommune. (30-05-2009 08:49:28)
Søren Rasmussen #5846, reg. øjyl
Kære Verner.

Du har nu for første gang i denne tråd bidraget med en smule, relevante, konkrete oplysninger til sagen. Tak for det. Jeg kan nu se, at de regler (om listevirksomheder), som jeg linkede til ovenfor, vár de omhandlede.

I fortsættelse heraf vil jeg dog gerne understrege, at jeg ikke mener at ligge inde med den sande forklaring. Læs venligst mine indlæg. Jeg tager på ingen måde stilling, blot prøver jeg at forklare lidt om, hvordan sådanne ting foregår, og hvorfor det ikke bare nytter at skyde med spredhagl både til højre og venstre, uden at vide, om det er rette mål, man skyder efter, og uden ISÆR at give andre mulighed for at vide det. Det er dét, der er min pointe. Lad dog være med at blive "uven" med enhver, der ikke er enig med dig, det fremmer garanteret ikke din sag.

Din sag vil og kan jeg stadig ikke tage stilling til. Men jeg vil fortsat gerne henlede til mine kommentarer om, hvorfor sådan noget ikke bare altid er så nemt, som man selv synes, det burde være. Og hvorfor det for en kommune nogle gange kan være umuligt at gøre anderledes, uanset at de endda ikke nødvendigvis selv synes, det fører til den optimale løsning.

Og så synes jeg, det er ukønt, når du spreder anklager mod en (næsten) navngiven person i det omfang du gør. Det er efter min mening ikke i orden.

Mvh Søren R.
90" 50th V8
Aygo 1,0 MMT

- som synes, specielle venner er noget særligt. Og som tænker, om man mon nogensinde har smagt Viborg Øl i Faxe? Ellers tager jeg et par stk. med næste gang, jeg kommer på de kanter. Hvordan passer vejen ruten Kbh -> Fensmark -> Storebæltsbroen med geografien?

Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "vippearm"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.