sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Våbenloven og Land-Rover (09-09-2009 16:47:15)
Christian Kryger #8044, reg. mjyl
jeg tror der er mange der i denne sag har glemt, at man ikke skal skabe sin holdning ud fra hvad man hører i radio og tv. tv og radio han en fantastisk stor magt til at danne befolkningens holdning. der er alligevel ikke mange der tænker over hvad vi ikke får at vide i de sager om knive i nattelivet, det jeg mener er at da de skabte historien i nyhederne, har de selv haft en holdning til den sag, f.eks. DR har på deres hjemmeside en historie om peter som havde en kniv der var 3 mm for lang i sin bil. hvor han nu skal i brummen efter den nye lov. men de har sjovt nok glemt at skrive noget om hvorfor politiet har valgt at de skulle se hvad han havde i handskerummet, på den måde skaber de en "jamen det er da også synd for peter". ville folk også synes det var synd for "peter" hvis han er tidligere kendt af politiet for vold, eller for at have ulovlige våben. men det fortæller´historien ikke noget om
jeg er sikker på hvis man holder hovedet koldt, så vil loven stille og roligt blive en del af samfundet, og lad nu være med at tro på alt hvad man hører i tv eller aviser. de lever af at sælge gode historier.