sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: kortsvindel få tjekket jeres kreditkort (16-09-2009 21:27:32)
Henning Rogren #6732, reg. nsj
Davs Søren
Nu er der for mig absolut ingen forskel for mig om jeg køber leverpostej, tøj eller en kreditkort ydelse. Hvis den varer jeg køber ikke måtte lever op til det jeg finder rimeligt så handler jeg blot et andet sted. Respekt for ”høkeren” på den anden side af disken har jeg først når jeg oplever at hans service og produkt er i orden.
Og apropos respektløshed – tja så fra min optik er det nu mere den anden vej – hvis et penge institut syntes at deres kunders tav ikke er vigtig har vi måske også en del af forklaringen på hvorfor en del af den branche skal holde kunstigst i live – der er naturligvis ingen som helst blot halvvej rimelig grund til ikke at orientere en kunde i samme sekund som man har tænkt sig at lukke kortet grundet misbrug - så det er altså et aktiv valg fra udbyderen side.
Et faktum er at der heldigvis findes masser af virksomheder som har produkter som er gode nok – f.eks. Jyske Bank som sendte mig en SMS inden kortet blev lukket eller Knud Sparekasse som ringede til ham – så Søren – uanset om du kan lide det eller ej så finders der masser af ok produkter – og de skal nok overleve – også uden bankpakker.
Med respektløs hilsen (simley)
Henning