Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Sealand Challenge 2009 (02-10-2009 13:18:01)
Lars Jørgensen #1584, reg. fyn
Hej Alle

Nu skal jeg igen gøre lidt reklame for Sealand Challenge 2009.

Som Martin skriver, er det tid til tilmelding til Sealand Challenge 2009.

Jer som kørte eller gerne ville køre NVC 2009, kom og vær med til et løb hvor I virkelig får nogle fine terrænbaner at køre på.
Der er, som det nok er bekendt 2 typer baner – blå (intro og standard) og rød (special), og de røde baner er IKKE så svære som de baner vi kørte på NVC 2009!!!!!
Så til især deltagerne af NVC 2009 og andre, så har I altså lysten (tror jeg) og grejet (ved jeg) til at køre denne type terrænkørsel.
Så kom og deltag.
Selv kører jeg i standardklassen med min 17 årige datter Lea. Ole Pedersen kører med sin 17 årige søn, og jeg ved at der er et par stykker mere der kører sammen med deres børn, nogle endda yngre. Så hold jer ikke tilbage, da alle kan deltage.

I skal ikke lade Jer skræmme af ordet licens, det er ikke så farligt som det lyder – det er i vores (DOS) regi en forsikring som dækker skade på 3. mand samt en personlig ulykkesforsikring. Det er ingen prøve eller lign. der skal aflægges eller som man skal bestå.
Hvis man er medlem af Dansk Offroad Sport er licensen gratis – den er indeholdt i medlemskontingentet, dog skal man selv bestille den på DASU’s hjemmeside. Dette er vist nok også gældende hvis man er medlem en anden motorsportsklub under DASU.
Der er også nogen der fejlagtigt har fået den opfattelse, at hvis man er medlem af en klub under DASU, må man ikke køre i DLRK mere. Dette er IKKE korrekt.

Men er der nogen spørgsmål er i velkommen til at kontakte mig, enten på mail eller 50523554 og jeg skal prøve at besvare efter bedste evne.

De bedste Landrover hilsner

Lars /1584 reg Fyn samt kasserer i DOS
(Den gamle mand & tøsen)
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "olietryk"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.