Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: P38 4.6 V8 MY 2000 - flexplade og udskiftning af denne (19-10-2009 16:55:26)
Alexander Thorstein Jørgensen #7334, reg. nvsj
Mystikken fortsætter.

Bilen stod i garage i nat... ahhhh 14 grader... jeg mente at kunne huske at jeg havde sat min Webasto motorvarmer til, men måske jeg havde glemt det.... den var ihvert fald ikke varmet op anyway - bilen startede som en silkeblød missekat her til morgen - ikke en lyd var forkert - tomgangen var fin og jævn - Bakgear blev valgt . ikke en ting var forkert - afsted på job... gik fint og jævnt.... dagen gik på kursus. Varmer sat til - startede fint og jævnt... kørte 30 km - tankende bilen og - OG SÅ.... wrum pludr... gonk donk.... så var lyden der fandme igen!!!! arghhhhhh!!!

Min vandpumpe sveder stadig en smule og jeg fornemmer at den trækker en smule falsk luft ind der - kan det give dårlig tomgang....

Hvornår har vi tid Svend?! til vandpumpe og forkæde - nu haster det efterhånden meget!!!! Ville meget gerne have det klaret inden andre eventuelle reperationer - for at udelukke disse eventuelt - det man laver selv skal man nemlig ikke bløde dyrt for på en værksted!

Ved et hårdt tråd på speederen i Neutral kan jeg igen få denne "gonk" lyd frem - og stadig fraet sted under "forruden" i forhold til bilens længde - har prøvet at slå på "kattene" men de sagde ikke noget(ud over miauw hihi)...

Oh Lord want you buy me ..... anything else.....
My Rangie went wrong... oh gotta be strong......
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "safaritag"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.