sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Forstærket diffklump. (21-10-2009 20:55:04)
David Bjerregaard #2217, reg. nsj
Lige en lille detalie jeg vil lufte lidt:-
Hvis du overvejer at få "Air-Lockers" nogensinde, så bare nøjes med at få et diff som virker foreløbigt, da det er kun kron og spids hjulet som bliver tilbage. Air-Locker diff er vist bygget til langt flere kræfter end som findes i selv en kraftig tunet LR, og jeg har aldrig hørt om nogen som har splittet en Air-Locker diff. Stik-Aksler er vist en helt anden sag!
Det kunne være at i sidste end, så var ARB lettere & Billigere end at jage DK & GB rundt Tyndt, for at lave en kombination som bliver ret specielle,(Men gode altså) og evt besværlige at få dele til, for ikke at nævne at man skal huske, hvad man sat på, og hvor!
Bare min tanker, måske fra en lidt anden vinkel. Alt det andet på tråden her, og de andre's erfaringer & løsninger vil jeg ikke anfægte på nogen måde! Jeg spekulerede bare over hvad din næste creative skridt bliver?
Hilsen fra Norge! David, med SIII One Ton Ex-Mil,FFR-Arctic-Wolf, med Air-Lockers!!