sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Forstærket diffklump. (22-10-2009 00:09:22)
Ole Jensen #7456, reg. øsj
Hej Verner
Hele designiden med KAM´s fuse CV joint shearpoint stubshaft, er at der er indbygget et brudpunkt CV stubshaft som er nemt/hurtigt at skifte, og som knækker før der forvoldes skade på noget anden komponent i akslen, derfor "skal" styrken på stikakslen/halfshaft være større end shearpoint på CV stubshaft, så du måske ret i at "kun" bruge HD stikaksel/halfshaft uden Cv joint med shearpoint er mindre smart, man skal nok se det som en komplet løsning.
"rumfartsmaterialer" er naturligvis blot salgsgas, det vill også være usømmeligt at bygge en Landy om til en space shuttle...!! ;-))
Min forrige 1985 & nuværende 1986 90/V8 har/havde begge 10 spline. Jvf. Crown Differentials er transitions året 1993
Please note:
Land Rover changed from 10 spline to 24 spline in 1993. If you have a 1993 vehicle you could have either 10 or 24 spline. Please call for advice before ordering.
Steve Haworth ved forhåbentlig hvad han snakker om, det er hans levebrød...!
Mv. Ole