Land Rover Forum

Svar på indlægget:

Ny kurs. (02-12-2009 07:09:09)
Johny Schou #7499, reg. fyn
Censur bør ikke foregå i et oplyst samfund, hvor der skal være plads til debat og udveksling af meninger.

Verbale angreb på personer som ikke er af samme mening som een selv, eller som man bare ikke kan lide, har efterhånden taget overhånd her på Land Rover Forum.

Fremover vil indlæg som ikke har ALMEN interesse for klubbens ca. 2000 medlemmer, blive slettet uden yderligere begrundelse.

Land Rover Forum er ikke en chat side, eller et mailprogram, så hvis indlæg tangerer dette, bliver de slettet.

Positiv og konstruktiv kritik, der fører til forbedringer for klubbens medlemmer vil altid være velkommen.

Følgende har jeg skrevet tidligere, men det er endnu mere aktuelt nu -

Lad endelig debatten fortsætte, men overhold "Retningslinier for indlæg i Rover Forum".

Samtidig vil jeg gøre opmærksom på at det er klogt at skrive sine indlæg i et tekstbehandlingsværktøj inden det kopieres over i det endelige indlæg i Land Rover Forum.

Brug lidt tid på at gennemgå formuleringen af budskabet så det ikke kan misforstås, check det med stavekontrollen, citér korrekt gerne med kildeangivelse, skriv det ud på papir og læs det en ekstra gang med de briller på, som modtageren af indlægget har.

Stil spørgsmålene -
Ville jeg bryde mig om at læse denne information ?
Er den seriøs og oplysende for det emne der debatteres ?
Kan den misforståes eller misbruges i debatten ?
Har jeg præciseret at det er MIN personlige holdning til emnet ?

Vent en rum tid inden det læses igen, hvis det stadig er relevant for debatten om emnet, så læg det ind og det har bidraget positivt.

Lidt statistik kan måske være på sin plads, det er under 2% af Dansk Land-Rover klub´s medlemmer der ytrer sig på Forum, en meget stor del af resten læser med og undrer sig.

Med venlig hilsen

IT-udvalget

Johny Schou
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast første bogstav i ordet "styrekugle"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.