Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Hvem kan justere SU-karburatorer ? (07-12-2009 13:26:48)
Ole Jensen #7456, reg. øsj
Hej navnebror

Tror igen vi er forholde ens i vores opfattelse, gav vide om det har noget med navnet at gøre...?

Enig, MegaJolt er klart at fortrække, som jeg har begrundet før her på forum.

http://www.dlrk.dk/s/r.asp?w=103&indslagid=90402#90402

http://www.dlrk.dk/s/r.asp?w=103&indslagid=67615#67615

Jeg henviste udelukkende til 123ignition, udfra filosofien - vis man ikke har mod på MegaSquirt, så har man måske helle ikke mod på at bøvle med MegaJolt.

Derfor kan 123ignition dizzy måske virker mere som plug & play evt. kombineret med manifold/carb. fra ACR, og det anser jeg stadigvæk som væsenligt forbedring i forhold til standart...?

Så er der lige spørgsmålet om kittet fra ACR overhovedet passer på en LHD, der fik vi aldrig definitivt svar på sidste gang det var oppe og vende...?

http://www.dlrk.dk/s/r.asp?w=103&indslagid=87980#87980

Kittet bruger iøvrigt som jeg forstår det HS6 (1 3/4") carb. om det har noget med svømmerhusets placering i forhold til udstødnings manifoldet at gøre, kan jeg ikke gennemskue, men kunne mistænke at strålings varmen fra manifoldet ikke er en ubetydelig faktor at ignorerer...! man kan naturligvis fremstille et varmeskjold.

Jeg gætter selvfølgelig, for jeg har ikke selv rodet med kittet...synes bestemt der mangler 4 stempler...i motoren ;-)

Mv. Ole
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "jerrycan"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.