sv: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Billigere forsikring (12-01-2010 12:57:37)
Jakob Edelvold Scheibye #6318, reg. nsj
Hej Knud.
Sikke dog en positivitet du lægger for dagen:-)
Nu har jeg ikke kontakt til andet end en assurandør, der meddeler mig at han har sit bagland med sig. Han ikke sagt at de vil; men de vil gerne kigge på det. det er en start.
Sådan som du siger det, ser det ud til at dette projekt kræver at vi finder en direktør i et forsikringsselskab, der selv er Land Rover entusiast.
Mit problem med projektet er, at jeg ikke ved nok om klubbens forhold til at tage dialogen selvom jeg gerne vil, og Formanden for forsikringsudvalget vil ikke. Derfor kan forarbejdet forud for en landsrådsbeslutning ikke blive lavet. Måske jeg skal spørge klubbens formand om han vil.
Jeg er også ved at undersøge en anden forsikringsordning, der normalt kræver, at man er medlem af visse organisationer, om vi måske kan komme ind hos dem under lempeligere krav, men det er der måske også uvilje imod?
En ting står helt fast - Trekroners ordning er værdiløs når en elitebillist bosat i landzone med en Defender fra 1996 skal betale 14500 om året, selvom alle husstandens forsikringer var samlet i selskabet, og de fik næsten 30k om året før den senste stigning. Og det er ikke på grund af misbrug af forsikringen.
Med venlig hilsen,
Jakob E S - der håber på at nogen i klubben er i stand til og gider give dette projekt en chance.