sv: sv: sv: At købe "kassen" i sækken! (19-01-2010 12:23:52)
Søren Rasmussen #5846, reg. øjyl
Nej, Verner - det kan vi ikke gøre; først og fremmest af den grund, at det ganske enkelt ikke er muligt her på forum (uanset nok så megen forklaring og beskrivelse) at afgøre, hvem der egentlig er plattenslageren, eller om der i det hele taget er foregået noget, der kan betegnes som plattenslageri. Og dernæst fordi, vi hurtigt kunne komme i konflikt med diverse øvrig lovgivning, f.eks. om injurier, bagvaskelse, æreskrænkelse m.m., hvor både den enkelte debattør og evt. klubben / ansvarshavende "redaktør" kunne blive ansvarliggjorte.
Niels Lysebjerg er inde på noget af det samme, som jeg skriver her, og jeg er enig i hans betragtninger også.
Kenneths (tidligere) forslag om et juridisk mæglingsudvalg er ganske prisværdigt, og hvor ville det nogle gange være ønskeligt, om det kunne lade sig gøre. Men godt gennemtænkt, så kán det ganske enkelt ikke i vores regi.
Mvh Søren R.
90" 50th V8
Aygo 1,0 MMT
PS: Jens Peter, bemærk venligst, at jeg ikke med nærværende på nogen måde ønsker at så tvivl om, hvad du måtte have oplevet. Mine kommentarer er helt generelle.