Land Rover Forum

Svar på indlægget:

sv: Legusterøse (31-03-2010 09:53:21)
Claus A. Kjøller #1105, reg. nsj
Minder mig om en tilsvarende oplevelse jeg havde for år tilbage :-)
Havde parkeret Serie I´eren ved Gribskovgrillen uden for Hillerød og stod og nød en ristet og en Cocio da grillmanden sagde: "de kørte sgu ind i din bil"
"De" viste sig at være et folkevognsrugbrød med menige fra beredskabsstyrelsen i Hillerød der havde samme ærinde som mig, men chaufførerens afstandsbedømmelse var ikke optimal, så han havde drejet for skarpt ind i parkeringsbåsen med det resultat at skydedøren på rugbrødet snittede venstre hjørne på min forreste kofanger.
Resultatet blev at skydedøren blev revet af og at stykket fra døren og bagud ikke var helt lige mere :-)
Skaden på Land-Roveren bestod i at kofangerhjørnet nu var orange istedet for sort. Efter at have vurderet skadens omfang gik jeg ind for at spise færdigt inden maden blev helt kold. En noget forvirret CF-chauffør stillede med en skadesanmeldelse på tykkelse med Krig&Fred. Da jeg meddelte at jeg ikke havde isinde at anmelde noget som helst så han en smule fåret ud, samlede sin bil sammen og kørte videre til Hostrupsvej (kasernen).
Næste dag blev jeg ringet op at garagemesteren fra Beredskabskorpset der undrende spurgte om det virkelig var rigtigt at jeg ikke ville anmelde nogen skade på min bil når han tænkte på hvordan folkevognen så ud....
Da jeg kun kunne bekræfte svaret udbrød han "det var satans.." Mit forslag om at jeg fik en tilgodeseddel på at påkøre et af deres køretøjer gratis kunne dog ikke imødekommes.


mlrh Claus
Du skal være logget ind for at kunne vedlægge billeder.
Indtast sidste bogstav i ordet "vippearm"
Retningslinier for indlæg i Land Rover Forum #07, 22. september 2014
  • Rover Forum er et forum for Dansk Land Rover Klub og andre Land Rover-interesserede der søger hjælp og vejledning i alle tænkelige forhold, der vedrører det at have en Land Rover.
  • Brug Rover Forum til at få svar på dine spørgsmål - eller hjælp andre til at få svar på deres.
  • Brug ikke Rover Forum til "snik-snak". Rover Forum er ikke en chat.
  • Hold en sober tone!
  • Tal pænt i god tone med respekt for andre.
  • Brug skrift-sprog - ikke tale-sprog (fyld ikke dit indlæg op med smileys, sms-forkortelser, o.lign.)
  • Skriv ikke hele dit indlæg med STORE BOGSTAVER. Så lyder det som om du råber.
  • Personlige angreb, ukvemsord og tilsvininger accepteres ikke.
  • Hold tråden/emnet. Når du svarer på indlæg, så hold dig til det aktuelle emne/spørgsmål. Start en ny tråd, hvis du har kommentarer som ikke relaterer sig til det oprindelige emne.
  • Enhver form for forsøg på køb/salg/bytte accepteres ikke i Rover Forum - brug istedet Rover Børsen eller kontakt folk direkte.
  • Indlæg oprettet i falsk navn accepteres ikke.
  • Indlæg der overtræder eller opfordrer til overtrædelse af gældende dansk lov accepteres ikke.
  • Indlæg der indeholder links til download af ulovligt materiale accepteres ikke.
  • Indlæg kan af en administrator blive flyttet til andre emner, hvis det skønnes hensigtsmæssigt.
  • Indlæg kan af en administrator blive markeret som "Kun for medlemmer".
Indlæg i Rover Forum der ikke overholder ovenstående retningslinier vil uden varsel og advisering blive slettet af en af Rover Forums administratorer.