Hjææææælp, hvorfor vil min bil ikke starte? (14-07-2010 00:16:57)
Jesper H. Lynge #8394, reg. nsj
Ja så skete det som næsten var ventet. Jeg har netop monteret en Kenlowe elektrisk blæser på min Td5, og forbundet alle ledningerne. Idet jeg drejede nøglen begyndte brændstofpumpen at køre som normalt, men efter 2-3 sek stoppede brændstofpumpen og derefter ingen reaktion når jeg drejede nøglen!
Hvorfor?
Bilen kan dytte, blinke etc. Jeg har kigget de sikringer igennem som jeg har kunne finde, men der er umiddelbart ingen af dem som er sprunget, og jeg har afmonteret alt det elektriske hurlumhej der var blevet tilsluttet pga blæseren, således at alt er ligesom før, men stadig ingen reaktion.
Er der nogle som har nogle gode forslag?
På en eller anden måde virker det som om at der er en sikring eller et relæ som er sprunget, men hvor?
Udover den elektriske blæser (der nu er elektrisk afmonteret) har jeg et kørelys relæ fra Würth monteret, og der var ikke tidligere problemer med dette relæ.
Sidste information som jeg har der måske kan give lidt information til en forklaring er, at til blæseren monterede jeg en afbryder kontakt. Strømmen til denne napsede jeg fra en plus ledening fra kørelysrelæet.
Med håb om en hurtig respons...
Jesper Lynge
8394