21529:
sv: sv: sv: sv: sv: Periodisk syn (18-02-2005 22:45:48) (svar på
21528)
Anne Maria Drejer & Walther Ehrenreich #4563, reg. njy (medlem) (
ip-adr: 80.165.86.66)
Tjah.
Nogle gange kan man godt blive lidt forvirret her på forum.
Min 110 STW har efterhånden været nogle gange på rullefelt. Inden jeg kører til syn får jeg bremserne kontrolleret på rullefelt hos en kammerat, og så igen til syn. At der kunne ske større skade ved det har jeg egentligt ikke spekuleret så meget over. Det der betyder mest for mig er at bilens bremser er i orden når der er brug for det, og så gider jeg ikke hænge mig i hvad man må og hvad man ikke må. Min bil skal være i orden!!. Står der skrevet nogen steder at LR ikke må komme på rullefelt vil jeg gerne prøve at påtale det til næste syn, men så fortæl mig hvor det står.
Hvad selve synet angår har jeg aldrig haft de store problemer trods forskellige synsassistenter. At der kan være krakilere imellem vil jeg ikke bestride, men jeg mener at hvis man møder op med åbent sind og en bil der er i orden kan der ikke være noget at påtale.
Men ellers syntes jeg forum må være en lækkerbidsken for enhver synsassistent, her kan man rigtig læse om hvordan man prøver på at snyde, og har snydt den "fæle synsmand".
Nu håber jeg ikke ikke, som det er sket før, at mine ord giver anledning til en ny rød tråd!!!
Vi ses ved westerwowwow i morgen!
Walther