33192:
sv: Hvordan er Jeres oplevelser med brug af en "originalt" LandRover værksted/forhandler i Kalundborg?? (25-03-2006 18:03:47) (svar på
33050)
Poul Helmer Larsen #5695, reg. øsj (medlem) (
ip-adr: 83.88.211.167)
Hej Martin Høj Dahl,
Du efterspørger vores oplevelser med Bilcenteret i Kalundborg, og jeg er nødt til at meddele følgende:
Den sidste dag i august 2001 afhentede jeg min nyindkøbte Land Rover Defender 90" td5 hos denne autoriserede Land Roverforhandler. Sælgeren (Jacob Glad) havde forinden købet, rådgivet om produktet (fordele og ulemper)på upåklagelig vis.
I perioden fra den sidste dag i august 2001 til den 22. februar 2006 (hvor jeg solgte min Land Rover til samme autoriserede forhandler), tilbagelagde min Land Rover og jeg mere end 220.000 kilometer.
- og jeg har en god og positiv historie om hver eneste af de tilbagelagte kilometer;-)
- og jeg har kun godt at udtale om den rådgivning og service jeg har betalt for at få i Bilcenteret i Kalundborg.
Især har denne forhandler forstået at gøre brug af producentens culance-ordninger til min fordel.
En forudsætning for de mange fordele er imidlertid, at man kun bruger Land Rover-autoriseret værksted og originale "stumper", og at man erkender hvad det er for et produkt man har købt (nyt/brugt, årgang, stand, pris o.s.v., o.s.v.).
På den baggrund er jeg enig med dig i, at man "ikke skal hænge firmaer ud fordi en enkelt oplevelse skaber splid i leverancen", og min mission med dette indlæg er da også, at påpege, at vi er nogle stykker, som er ganske godt tilfreds med Bilcenteret.
Det er ikke sikkert, at de mange problemer med din Land Rover skyldes Bilcenteret. Det kan jo også tænkes, at tidligere brugere af køretøjet, allerede fra de første kilometer, har misbrugt denne Land Rover i et sådant omfang, at den allerede er "træt" efter en halv million kilometers misbrug...
Med venlig hilsen