Der er også denne løsning.
http://www.water4fuel.com/Den har jeg faktiisk lavet, men den virker ikke ....
Der laves ingen hydroæyse ved 12v.
Nok fordi mine elektroder ernoger finmasket perforeret aluminium. Aluminium oxidere meget nemt og skaber en hård ikke ledende overflade. En rigtig god isolator.
Processen stoppede nemlig efter at der blev dannet ganske få bobler.
Jeg tror at vandinjection har en virkning som beskrevet oppe i tråden.
Med blandingen ilt&brint opnås en bedre start af forbrændingen da ilt&brint brænder knaldgodt. Dernæst er der pludselig fint forstøvet vand i forbrændingen som virker som katalysator på den videre forbrænding.
Water4fuel lover op til 20% bedre økonomi, og det er jo så EFTER at de 15 ampere er trukket ud til hydrolysen.
Og kan vi konverter vores gamle serie biler der jo i forvejen er de mest grønne biler at køre i til at være en hybridløsning benzin/brint, ja så kører alle i lille Dk snar i landrover serie biler.
Og så slipper vi også for den der evindelige diskussion om hastighedsgrænserne på motorvejene.
Det er jo en ren win-win situation.
Ren vand injektion har min far forsøgt i en mercedes 220 SE fra ca 1969 for mange år siden.
Da den blev hovedrepareret var der ikke særlige spor af tæringer efter alt det vand den havde trukket igennem.
Men om sliddet er større kunne han ikke sige, for han havde jo ingen referencer.
Hilsen Jens