Hej Stephen;
Et kig i manualen for RR Classic 1990-1994, som også kører med ZF4HP22 giver følgende:
Stikket er til kassens 'Park/Neutral Position Switch' - går ud fra at det er stikket på siden af gearkassen på vedhæftede billede.
Betydningen er som følger:
Stikben nr. 2 og 3 er til baklyset og forbindes når kassen står i Reverse. Forbindelser:
Stikben nr. 2, farve brun: Plus fra tænding (når der er 'kørestrøm')
Stikben nr. 3, farve grøn-brun: Plus til baklygterne (når kassen står i Reverse)
Stikben nr. 4 og 5 bruges til - med et hjælperelæ - at spærre for strøm til startmotoren, hvis kassen ikke står i Park eller Neutral. De forbindes, når kassen står i Park eller Neutral. Forbindelser:
Stikben nr. 4, farve sort-gul: Fra
Stikben nr. 5, farve sort-hvid: Til jord eller indgang på original tyverialarm
I US-modeller af RR Classic bruges stikben nr. 4 og 5 også til elektrisk interlocking mellem betjening af hoved- og transferkasse, bremsepedal og tændingsnøgle - men det er nok ikke nødvendigt for Europæere, der godt véd at livet indebærer en risiko :-)
... og spørg ikke hvad der blev af stikben nr. 1 i nummereringen i manualen ...
Håber det hjælper dig videre.
Venligst,
Peter Vinter
6416
RRC LSE