tilbage

Land Rover Forum  

Index
119394: Serie Gearkasse LT77 gearkasse (19-01-2012 13:55:23)
Emil Manby #8745, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 2.131.142.15)
Er der stor forskel i samlingen til motor på disse to kasser?
Index
119397: sv: Serie Gearkasse LT77 gearkasse (19-01-2012 14:25:00) (svar på 119394)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 94.191.212.79)
Kommer LT77eren fra en fireclindret, så er svaret nej.
Index
119398: sv: sv: Serie Gearkasse LT77 gearkasse (19-01-2012 14:29:08) (svar på 119397)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 94.191.212.79)
Sorry, der mangler et Y-kromosom. svaret er -kommer LT77eren fra en firecylindret, så er svaret nej.
Index
119399: sv: sv: sv: Serie Gearkasse LT77 gearkasse (19-01-2012 14:34:13) (svar på 119398)
Emil Manby #8745, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 2.131.142.15)
lt77eren (Har fået afvide at det er en sådan der ligger i min RRC) sidder på en VM, så ja den er 4 cYlindret ;)

Men er det så koblingshus der er forskel? hvis der er forskel da?
Index
119404: sv: sv: sv: sv: Serie Gearkasse LT77 gearkasse (19-01-2012 15:59:57) (svar på 119399)
Verner Andersen #2749, reg. ssj (medlem) (ip-adr: 94.191.254.177)
Rigth; der er koblingshus og længde på samme til forskel. Havde ikke lige VM med i gryden.
Index
119408: sv: sv: sv: sv: sv: Serie Gearkasse LT77 gearkasse (19-01-2012 16:30:42) (svar på 119404)
Morten Hermann Jensen #5940, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 212.97.233.54)
Hej

LT77 har været brugt i Defender, RR og Discovery.

I Defender med en kort indgangsaksel og i de andre modeler med en lang indgangsaksel.

Det betyder at hvis du ikke anvender en fra en Defender i din seriebil, så vil gearstangen oftest komme langt tilbage i kabinen.
På nogle RR er gerastangen ikke så langt tilbage som resten af RR og Disco.

Morten
Index
119409: sv: sv: sv: sv: sv: sv: Serie Gearkasse LT77 gearkasse (19-01-2012 16:33:29) (svar på 119408)
Morten Hermann Jensen #5940, reg. øjyl (medlem) (ip-adr: 212.97.233.54)
Lige en tilføjelse.

Man kan i princippet bruge en LT77 der har været brugt på en V8, dette kræver dog en flange i mellem motor og gearkasse.

LT77 fra en 4 cylinderet Defender passer lige på.

Morten