127091:
sv: sv: sv: Region flyt (10-10-2012 13:57:11) (svar på
127090)
Niels Erik Lysebjerg Hansen #7732, reg. fyn (medlem) (
ip-adr: 91.195.58.208)
Hej
Ja, der sidder mennesker bag skærmen, men jeg synes det undertiden kan være svært at komme i kontakt med dem hvis man bruger de "officielle" dlrk-mailadresser. Havde selv lidt problemer med at få fat i et HB-medlem indtil en efterlysning på "special-forum" gav mig det pågældende medlems private email. Så skete der ting og sager. Så det ikke for at bebrejde nogen noget, men jeg kan måske godt forstå frustrationen fra det menige medlem der sender en mail til en dlrk.dk-adresse og så aldrig får svar.
Så kan man selvfølgelig sende en mail til et HB-medlem eller sin reg.Bestyrer, men det er jo ikke sikkert at en officiel mailadresse såsom indmeldelse@dlrk el. lign afslører hvor man så skal henvende sig. Så skal man til at spørge sig for, og det er vel sådan set det Jørn Bo gør her?
Så er der måske en der tænker, "ja mail-linkene virker heller ikke på veteransiderne:" Nej lige præcis, og det arbejder vi på. Men jeg kan måske alligevel godt forstå frustrationen i at sende noget og så får man aldrig svar.
Mvh Niels