Hej el-eksperter?!
Min SIII(1980) diesel har lige fået nye gløderør, og startede derefter glimrende. MEN for et par dage siden da jeg drejede nøglen for at starte motoren, kom der ingen lyd, men istedet lidt røg og en forfærdelig lugt ud fra instrumentbrættet!! Fluks skruede jeg plastikdæksler af, i håb om at finde gerningstedet, men kunne ikke se noget smeltet eller brændt. Forsigtigt drejede jeg nøglen igen(i håb om, at jeg selv kunne komme hjem fra hundeluftning i skoven!), og min kære Landy startede uden videre problemer! Vi kom også hjem, men nu er jeg rådvild og bange for at gøre noget helt galt. Kan det være at det "bare" er en løs forbindelse? (Der er godt nok mange ledninger derinde!!) eller er der noget om snakken med, at tændingssystemet på de gamle modeller ikke er så stærkt!??
Er der nogen der kan hjælpe mig?? Det kunne være så dejligt, at blive kørende igen. Varme hilsner, Charlotte