Hej Verner,
Redbull - ingen. Dem drikker jeg kun hvis jeg kører konkurrence, de smager jo af h... til.
Jeg har ikke prøvet at udtale mig om hvordan Bo skal starte sit liv med Land Rover - kun prøvet at udtale mig om emnet - Sikkerhed, ud fra Bos eksempler - også så andre der søger tråden frem kan bruge det.
Jeg skriver ikke at en Disco3 eller nogen andre Land Rovere rasler fra hinanden ved "vedholdende terrænkørsel", da det netop sker med lav hastighed - men lad være med at tro at en "standardbil" kan køre flere tusind kilometer offroad/grusveje med høj hastighed, uden at der bliver problemer med luft- eller almindelig affjedring, motor- eller gearkasseophæng, støddæmpere mv.
Billedet viser ikke min bil, men en ud otte gange, rammen og støddæmpertårne skulle svejses i IR2013, hos de andre danske venner. På vores racerbil var vi heller ikke været foruden problemer med "raslen fra hinanden" - vi svejsede både et motor- og et gearkasseophæng. I IR2014 knækkede vi en aksel/et akselhus - men det er jo en del af den uafjedrede vægt, så der kan man ikke sige at det har noget med "rasle fra hinanden" at gøre - snarere bare almindelig "metaltræthed" i en Discovery2-aksel.
Mener du ellers at resten af mine betragtninger om sikkerhed er rimelige?
/Philip