Jeg ville i går på min Defender fra 1997 montere et lille færdiglavet ledningsnet, der giver mere lys på forlygterne, fordi det trækker strømmen direkte fra batteriet. Det aktiveres via to relæer, der styres gennem en forbindelse via et hanstik ind i den fatning, der ellers monteres på pæren. Det burde være ”plug-and-play”. Det var det ikke.. Status er pt.: Der er intet lys i nogen af lygterne, når jeg tænder ved kontakten. Når jeg starter bilen (den har automatisk kørelyskørelys) er der lys i venstre side. Jeg kan også aktivere langt lys i venstre side med overhalingsblinket, men ikke via kontakten/ved at blænde op.
På ved begge fatninger til pærerne skal der etableres direkte stelforbindelse. Dem er jeg ret sikker på er i orden. Jeg skal også have købt en pære til højre side for at prøve om det er den, men jeg tror ikke det er problemet. (plejer jo at gå på det korte lys først..)
Forslag til, hvor jeg skal begynde er meget velkomne ;-)
Det mest positive var, at der var væsentligt mere lys på, den lygte, der tændte via kørelyset, så det virker.
Tak for svar! Hans Kristian