tilbage

Land Rover Forum  

Index
160432: Defender (28-12-2018 16:04:36)
Arnth Jørgensen #1851, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 92.243.249.23)
I følge vor agent 7830 Bill Jacobsen fra Amager (en ø mellem Sjælland og Sverige) skulle det være den nye Defender.
Index
160433: sv: Defender (29-12-2018 01:11:28) (svar på 160432)
Niels Lysebjerg #7732, reg. fyn (medlem) (ip-adr: 5.186.123.3)
Jae, nu står der jo "Defender" på døren, så det er jo nok det det er. Efter sigende er der dog stadig skjult et par design-detaljer, så lad os nu se.

Mvh Niels
Index
160434: sv: sv: Defender (29-12-2018 02:07:55) (svar på 160433)
Paul Sehstedt #27, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 92.241.192.93)
Mon den nye bliver så lang, at man(d) kan ligge udstrakt i varerummet? Det bliver spændende at se det endelige resultat...
Index
160435: sv: sv: sv: Defender (29-12-2018 08:03:31) (svar på 160434)
Arnth Jørgensen #1851, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 92.243.249.23)
Det kommer jo så an på hvor lang man(d) er.
Da jeg blev medlem i klubben, havde 00005 Per Bærentzen en 88" HT hvor han havde lavet et arrangement, så han kun ligge udstrakt.
Index
160436: sv: sv: sv: sv: Defender (29-12-2018 10:31:32) (svar på 160435)
Paul Sehstedt #27, reg. sjyl (medlem) (ip-adr: 92.241.192.93)
Jo, det husker jeg svagt og har set det i andre 88# også. Jeg har lige set den nye 2020 Jeep Gladiator præsentationsvideo og det er den retning LR bør gå også fremfor at lefle for et publikum, der ikke skal bruge en robust 'håndværker'.
Index
160437: sv: sv: sv: sv: sv: Defender (29-12-2018 16:52:19) (svar på 160436)
Arnth Jørgensen #1851, reg. nsj (medlem) (ip-adr: 92.243.249.23)
Har modtaget følgende fra min agent (desværre på engelsk)

"See the development mules:
New Land Rover Defender Spied Again, This Time In SWB 90 Trim
Land Rover Defender Spied Flaunting Its New Body In The U.K.
The new Defender will feature an all-new design, both inside and out, significantly improved powertrains, and an array of driver assistance and connectivity features. Land Rover will target a broader public appeal with the new generation of the iconic off-roader. The Defender for the XXI century should be full of innovations and the automaker promises "all will be revealed in 2019."
Some of the most important changes for the new Defender over its predecessor will be the switch to an independent suspension and the addition of a compact 2.0-liter turbodiesel engine. A hybrid powertrain could also be in the cards for the near future, but nothing is confirmed yet."