37389:
sv: sv: sv: sv: sv: Ny Defender (25-08-2006 19:21:03) (svar på
37386)
David Bjerregaard #2217, reg. nsj (medlem) (
ip-adr: 85.165.163.80)
Hej Keneth, Du glemt at nævne den "miljø venlig" og yderst effektiv "Air -Condition" systen som hører til en defender, og i særdeleshed Serie biler. Den er åbenbart også væk nu, dvs at "post kasserne" er fjernet som jeg forstår,? eller?
Nb. Min forsikrings selskab herop, giver rabat for biler med "klima anlæg" fordi føreren bliver ikke så let agressiv i varmen. Jeg ringede så til dem, og spurgte;- "Hvad så med min gammel One-Ton Ex-Mil?" Han Svarede;- "Sadan en havde han kørt i som passager på en meget varm dag. Bilen blev kølig, hurtigere end A.C. biler, og bedre indeklima/lavere temperatur! Selskabet(Vesta) er ligeglad med hvordan systemet fungerer, bare bilen bliver køligt & behagligt, ergo, fik jeg yderlig rabat på forsikringen!
Kan man sige at det er en "solskins-Historie"?
PS:- Et par af de mere muskuløse kvindelig træner, i den center i Skien hvor jeg er medlem,(Elixia), synes at det er den dejligste bil de nogensinde har kørt, af 2 grunde:-
#1 Dejlig "kontant" styring. #2 Den kører bare gennem snedriver & is, når de låner den for at hente unger.
Jeg ved ikke om de piger er 50 cm om overarmen, men jeg har set en del heste som er svagere!