I mit hoved er der to trailermærker, som duer.
De bedste trailere er Humbauer og de lækreste trailere er Ifor Williams. Her kan Variant, Brenderup og så videre slet ikke være med.
Så det er bare at vælge mellem de to efter hvilke egenskaber du vil have traileren skal have. Da vi i region Midtjylland skulle købe ny trailer, valgte vi en Humbauer. Efter en del år med denne trailer (og dermed også en del ture ind og ud i terræn) ser den stadig fuldstændig ny ud, og ingen beslag og dimser hænger i laser. Virkelig høj høj kvalitet. Jeg kender også til nogle af deres maskintrailere, og selv efter flere års brug til entprenørgrej (minigravere o.l.) eller flere års brug til murer (som ikke er gode ved deres grej) er trailerne i rigtig fin stand. Og så koster en helt ny Humbauer kun en anelse mere end en Brenderup. Men tilgengæld har Ifor Williams nogle rigtigt fede trailere, som kvalitetsmæssigt kommer næsten på højde med Humbauer. Jeg kan kraftigt anbefale dig at besøge Kongeåens Trailercenter, da de har det hele, og du dermed kan se forskellen på de forskellige mærker. Se eventuelt deres hjemmeside
http://www.kongeaatrailercenter.dk/ hvor du klikker på maskintrailere. Så kan du selv se forskellene.